דואט לאופרה ולקולנוע
עם יוסי שיפמן, עיתונאי, אוצר ומרצה
אני צייד נועז של עופות פרא, ליבּרֶטי אופראיים ונשים מושכות – ג'אקומו פוצ'יני
"אני צייד נועז של עופות פרא, ליבּרֶטי אופראיים ונשים מושכות", העיד המלחין ג'אקומו פוצ'יני על עצמו. סיפורי הנשים של פוצ'יני בחייו האמִתיים לרבות השערוריות שליוו אותו, יכולים להוות הסבר לכך שלשבע מתוך שתים עשרה האופרות שחיבר שמות של נשים ובשלוש נוספות הגיבורות הן נשים. "לה בוהם," ההצלחה פורצת הדרך של פוצ'יני, נכתבה על-פי הרומן של מירזֶ'ה "סצנות מחיי הבוהמה" : עליית גג לא מוסקת בפריז; סטודנטים נטולי הכנסה; תופרת ענייה ומי שיודעת לחיות על חשבון עשירים קשישים הם גיבורי ההצלחה הראשונה והמתמשכת של מי שנחשב ליורשו של ורדי.
דואט לאופרה ולקולנוע
עם יוסי שיפמן, עיתונאי, אוצר ומרצה
אני צייד נועז של עופות פרא, ליבּרֶטי אופראיים ונשים מושכות – ג'אקומו פוצ'יני
"אני צייד נועז של עופות פרא, ליבּרֶטי אופראיים ונשים מושכות", העיד המלחין ג'אקומו פוצ'יני על עצמו. סיפורי הנשים של פוצ'יני בחייו האמִתיים לרבות השערוריות שליוו אותו, יכולים להוות הסבר לכך שלשבע מתוך שתים עשרה האופרות שחיבר שמות של נשים ובשלוש נוספות הגיבורות הן נשים. "לה בוהם," ההצלחה פורצת הדרך של פוצ'יני, נכתבה על-פי הרומן של מירזֶ'ה "סצנות מחיי הבוהמה" : עליית גג לא מוסקת בפריז; סטודנטים נטולי הכנסה; תופרת ענייה ומי שיודעת לחיות על חשבון עשירים קשישים הם גיבורי ההצלחה הראשונה והמתמשכת של מי שנחשב ליורשו של ורדי.