בימוי: פרנצ'סקה מולטני, מתיה קולומבו
סרטי אמנות: אדריכלות
פסטיבל אפוס לסרטי אמנות
"הוא מנסה לגלות את גן העדן האבוד", אומר אחד האדריכלים המשתתפים בסרט על אמיליו אמבס, הנחשב לאב הרוחני של האדריכלות הסביבתית. מהצילומים של המבנים המרהיבים שתכנן, ובעיקר השתלבותם בטבע שמסביב, נראה שאולי הוא מצליח. "כך, כאן, הייתי רוצה לחיות", יאמרו בוודאי רבים ממי שיצפו בסרט.
אמבס היה אחראי על מהפכה שהגדירה מחדש את הקשר בין הטבע לאדם, בין הירוק למבנה, כדי להבטיח עולם טוב יותר, ירוק יותר. הסרט נע מפרויקט לפרויקט שלו, כל אחד מהפנט ביופיו, ומביא עדויות מאנשים שזכו לגור בבניינים ובסביבה שתכנן. כמה מהאדריכלים המפורסמים בעולם משתתפים בסרט ומסבירים מדוע זכה אמבס למקומו המכובד והייחודי באדריכלות המודרנית.
הסרט הזה הוא גם קולנוע משובח: הוא מצולם להפליא, מלווה במוסיקת רקע תואמת וערוך כך שהיופי המהפנט של הפרויקטים של אמבס עובר גם אלינו, הצופים, והסביבה הטבעית שבה הוא נוטע את המבנים שלו צובעת את המסך כולו בירוק מהמם.
56 דקות, איטלקית ואנגלית, תרגום לעברית.
ההקרנה והתקציר באדיבות פסטיבל אפוס לסרטי אמנות.
בימוי: פרנצ'סקה מולטני, מתיה קולומבו
סרטי אמנות: אדריכלות
פסטיבל אפוס לסרטי אמנות
"הוא מנסה לגלות את גן העדן האבוד", אומר אחד האדריכלים המשתתפים בסרט על אמיליו אמבס, הנחשב לאב הרוחני של האדריכלות הסביבתית. מהצילומים של המבנים המרהיבים שתכנן, ובעיקר השתלבותם בטבע שמסביב, נראה שאולי הוא מצליח. "כך, כאן, הייתי רוצה לחיות", יאמרו בוודאי רבים ממי שיצפו בסרט.
אמבס היה אחראי על מהפכה שהגדירה מחדש את הקשר בין הטבע לאדם, בין הירוק למבנה, כדי להבטיח עולם טוב יותר, ירוק יותר. הסרט נע מפרויקט לפרויקט שלו, כל אחד מהפנט ביופיו, ומביא עדויות מאנשים שזכו לגור בבניינים ובסביבה שתכנן. כמה מהאדריכלים המפורסמים בעולם משתתפים בסרט ומסבירים מדוע זכה אמבס למקומו המכובד והייחודי באדריכלות המודרנית.
הסרט הזה הוא גם קולנוע משובח: הוא מצולם להפליא, מלווה במוסיקת רקע תואמת וערוך כך שהיופי המהפנט של הפרויקטים של אמבס עובר גם אלינו, הצופים, והסביבה הטבעית שבה הוא נוטע את המבנים שלו צובעת את המסך כולו בירוק מהמם.
56 דקות, איטלקית ואנגלית, תרגום לעברית.
ההקרנה והתקציר באדיבות פסטיבל אפוס לסרטי אמנות.